czwartek, 20 listopada 2014

Konkurs Sinsay

Witam Was. Od dokładnie tygodnia jestem chora :( W ogóle się wykurować nie mogę, bo to a to na uczelnię trzeba iść, a to do pracy i tak to wygląda. Teraz sobie do niedzieli poleżę, więc może w końcu się poprawi. Wypadałoby.

Od jakiegoś czasu znana sieciówka Sinsay organizuje konkurs na instagramie, gdzie trzeba sobie strzelić selfie w lustrze w przymierzalni sklepu z naklejką naklejoną na lustrze. Pomyślałam sobie czemu nie. Poszłam z koleżanką do sklepu i od razu skierowałyśmy swoje kroki do przymierzalni. Pstryk, pstryk. Trzy foty, jedna wylądowała na instagramie. W ogóle nie wierzyłam, że moje zdjęcie może wygrać (zwycięzca tygodnia był wyłaniany w każdy poniedziałek), więc z koleżanką miałyśmy wiele ciekawych pomysłów jak można zrobić te zdjęcia następnym razem, aby zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo. Jest poniedziałek, jestem w pracy, pomyślałam, że sprawdzę z ciekawości jakie zdjęcie wygrało. Patrze... Moje! Jeeeeeest! Karta podarunkowa o wartości 300 zł na zakupy z Sinsay właśnie trafił w moje ręce! Jak ja się cieszę!

I teraz się zastanawiam co by tu sobie kupić, może którąś z tych rzeczy?

Marynarka w stylu sportowym. Można wyglądać elegancko i na luzie :)

Sweter o ciekawym look'u :)

Bardzo ciekawy model bluzy, modny w tym sezonie. 

Bluzka ze skórzanymi wstawkami, które też są bardzo modne :) 

Ta też mi się podoba :)

Koszula w kratę, dostępna w dwóch kolorach, czarna i czerwona

Dobra propozycja na sylwestra?

Marmurki 



Wybór jest duży, a ja w końcu będę musiała się na coś zdecydować. Na pewno nie będę kupowała nic na siłę, ale jest tyle rzeczy, które bym chciała mieć <3 Będę musiała się jeszcze nad tym zastanowić, a tymczasem pokaże Wam moje zdjęcie: 
Pozdrawiam Was i zachęcam do brania udziału w tego typu konkursach ;) Naprawdę to wielka frajda! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)