poniedziałek, 24 listopada 2014

Listopadowy outfit

Witam Was ponownie na swoim blogu. To już mój 6 post i zapewne nie ostatni. Ostatnio wspominałam Wam o wygranej w konkursie organizowanym przez sinsay (karta podarunkowa o wartości 300 zł). Oczywiście moja siostra też chciała wziąć udział w tym konkursie, a że ona sama to nigdy nic nie zrobi, to jej pomogłam. Pojechałyśmy wczoraj do centrum handlowego Port Łódź (w Manufakturze zdjęli naklejki konkursowe z luster) i zrobiłyśmy sobie kilka selfie w lustrze. Dzisiaj będą wyniki zdjęć z całego tygodnia. Zobaczymy. Trzymajcie kciuki!

Mój wczorajszy outfit:


























 iiiii....











Parka - House
Torba - Atmosphere
Czapka - Centro
Bluzka - Cropp
Spodnie - Bershka
Botki - CCC
Szpilki - CCC
Bezrękawnik - House

Przepraszam Was za jakoś zdjęć, ale mój aparat ledwo zipie i tak to wygląda.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)