środa, 3 grudnia 2014

Kozaki - propozycje

O taak! Ostatnio nie mam czasu na nic. A szczególnie na pisanie pracy licencjackiej -.-
Przecież do sylwestra coraz bliżej, a hajs musi się zgadzać :) Dlatego jak na razie latam sobie do pracy, a wszystko inne na bok. Sylwester... Zimno... Zima.. Wrr.. Samochód już mi odmawia posłuszeństwa. Ostatnio jak mi nie odpalił, to musiałam go porzucić na dwa dni w centrum miasta. A teraz latam sobie z akumulatorkiem z domu i do domu, żeby przypadkiem znowu nie było powtórki z rozrywki. Co do samochodów, to już nie mogę się doczekać aż uzbieram na jakiś fajny :-)


Propozycje kozaków:
Zara  
499,00 PLN
Badura
543,20 PLN

intershoe
549,00 PLN


kazar
949 zł
MOHITO
179,99 PLN
stradivarius
259,90 PLN 
venezia
549 PLN


2 komentarze:

  1. Ciekawa propozycja kozaków ;) z Zary są świetne ale ja wolę swoje z Croppa ;)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas jestem w trakcie poszukiwań butów ale takich mega ciepłych. Nic nie mogę znaleźć ;/

      Usuń

Zapraszam do komentowania :)