czwartek, 25 grudnia 2014

1 dzień świąt

Witam. No i jak po wczorajszej wigilii? Mikołaj był hojny w tym roku? Czy nie zasłużyliście na prezenty? W sumie.. To nie o to w tym chodzi, prawda? Ale... Ja się pytam gdzie jest magia świąt?!?! Pamiętam, że jak byłam małą dziewczynką, to wszystko wpływało na to, że czułam, że są święta. Choinka, ozdoby świąteczne w pokoju, świąteczne reklamy w telewizji, "Kevin sam w domu", prezenty, śnieg, biały świąteczny obrus na stole, dużo jedzenia w lodówce no i można by jeszcze wiele wymieniać. A dzisiaj? Dzisiaj to ja siedzę i myślę, kiedy ja się zdążę nauczyć do tych wszystkich egzaminów, bo w sumie zaraz sesja, praca licencjacka ledwo co dotknięta, że brakuje mi kasy na naprawę samochodu. Chyba nie umiem oderwać się od codzienności i cieszyć się tym ciepłem rodzinnym. Ciepło rodzinne? Dobre sobie! Ha! Jakie to sztuczne.




5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ! Czyżbym widziała Piotrkowską? Jak fajnie znaleźć kogoś z tego samego miasta ; )

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :8

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam ;)

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :)