sobota, 20 grudnia 2014

Coraz bliżej swięta

Witam. Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Sprzątanie zaczęte czy jeszcze nie? U mnie to jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę, także jak na razie tylko się obijam i usiłuję coś ruszyć z moją pracą licencjacką. Powiem szczerze, że słabo mi to idzie. Wczoraj przed południem pojechałam z przyjaciółką po prezenty, a potem przez wiele godzin... robiłyśmy zabieg keratynowy na moich włosach! Taaak! W końcu!  Na razie jeszcze nie myłam swoich włosów, ale jestem bardzo ciekawa efektu po umyciu i tego jak długo to się utrzyma na moich włosach. Mam  nadzieję, że jak najdłużej. Dzisiaj jak rano wstałam, to myślałam, że rano będę musiała przejechać moje włosy prostownicą, ponieważ się "pogniotą", ale nie. Są proste jak druty! Jestem w szoku. Jeżeli chodzi o fotorelację z prostowania, to napiszę go kiedy indziej w innym poście :)

Chciałabym Wam pokazać jak pięknie wygląda Łódzka Manufaktura wieczorem :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :)